»95,43 odstotka uporabnikov je skozi povratne informacije povedalo, da Kobi pomaga pri hitrosti in natančnosti branja, izboljša pa se tudi razumevanje prebranega.«
»Najina prvorojenka je z velikim pričakovanjem vkorakala v prvi razred. Že od najranejšega otroštva je zelo rada listala slikanice, veliko smo ji brali, a za “pisalni kotiček” v vrtcu ni kazala zanimanja.«
»Zamenjevala sem 'b-je' in 'd-je'. Potem pa sem si pomagala s 'Kobijem'. Pobarvala sem si črke in branje je bilo boljše.«
»Ob nakupu po spletni aplikaciji (kot registriran ali anonimni uporabnik) bo uporabnik v sistem vnesel naštete podatke, pri čemer je njegova odgovornost, da so podatki vneseni pravilno.«
»Mobilna aplikacija s svojimi nastavitvami omogoča preoblikovanje besedila na način, ki je ne samo prijazen, ampak koristen otroku z bralnimi težavami.«
»Za zdaj dobivamo zelo pozitivne povratne informacije, kakšnih podatkov o stranskih učinkih za zdaj ni.«
»Conti je samo ena tovrstnih aplikacij. Po navadi nekaj časa delujejo, dokler prihajajo novi uporabniki.«
»Besede, ki so se začenjale s samoglasnikom – recimo 'objem', je mnogokrat prebrala z zanjo tipično napako 'bojem'. Tako sem ji nekega dne, preden se je lotila branja, s flomastrom obarvala prav vse prve samoglasnike. In kakor po čudežu – besede je brala točno.«
»Uporabnik bo na aplikaciji videl, kateri objekt s hrano mu je najbližje, izbral bo živilo, ga plačal in potem lahko pride ponj osebno.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju