»95,43 odstotka uporabnikov je skozi povratne informacije povedalo, da Kobi pomaga pri hitrosti in natančnosti branja, izboljša pa se tudi razumevanje prebranega.«
»Najina prvorojenka je z velikim pričakovanjem vkorakala v prvi razred. Že od najranejšega otroštva je zelo rada listala slikanice, veliko smo ji brali, a za “pisalni kotiček” v vrtcu ni kazala zanimanja.«
»Zamenjevala sem 'b-je' in 'd-je'. Potem pa sem si pomagala s 'Kobijem'. Pobarvala sem si črke in branje je bilo boljše.«
»Ob nakupu po spletni aplikaciji (kot registriran ali anonimni uporabnik) bo uporabnik v sistem vnesel naštete podatke, pri čemer je njegova odgovornost, da so podatki vneseni pravilno.«
»Mobilna aplikacija s svojimi nastavitvami omogoča preoblikovanje besedila na način, ki je ne samo prijazen, ampak koristen otroku z bralnimi težavami.«
»Za zdaj dobivamo zelo pozitivne povratne informacije, kakšnih podatkov o stranskih učinkih za zdaj ni.«
»Conti je samo ena tovrstnih aplikacij. Po navadi nekaj časa delujejo, dokler prihajajo novi uporabniki.«
»Conti je samo ena tovrstnih aplikacij. Po navadi nekaj časa delujejo, dokler prihajajo novi uporabniki.«
»Besede, ki so se začenjale s samoglasnikom – recimo 'objem', je mnogokrat prebrala z zanjo tipično napako 'bojem'. Tako sem ji nekega dne, preden se je lotila branja, s flomastrom obarvala prav vse prve samoglasnike. In kakor po čudežu – besede je brala točno.«
»Uporabnik bo na aplikaciji videl, kateri objekt s hrano mu je najbližje, izbral bo živilo, ga plačal in potem lahko pride ponj osebno.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju